söndag, oktober 09, 2011

Wilda firar ett år!


I väntan på kalaset leker vi med ballonger!




Paketöppning var ingen höjdare, men även sånt ska ju avklaras. Här i kartongen ligger en fin dockvagn!





Och under fikadags kom mina fastrar med familjer och då blev det mera paket som skulle öppnas! Här är en gående anka som låter massor!





Dagen idag var det ännu mera paketöppning! Här sitter jag i Mosters knä och Morbror sitter bredvid! Fick jättefina presenter som t.ex en bobby car, gummistövlar, pyjamaser av morbror (de öppnade jag ju redan igår), klänning av Folke och baddräkt av Lelle, sen vantar, pippitröja och tre haklappar av storMoster och en jättefin jacka av mellanMoster! Sen fick jag även en låda med klossar av mammas faster Gudrun! Den var rolig, speciellt hjulen!





Fika är ju viktigt med när man fyller år! Idag blev det jordgubbar, banan och grädde i en av katternas matskålar (passar perfekt till mig)

Imorgon fyller jag ett år och Mamma och Pappa säger att jag ska få öppna ännu fler paket!


Det jobbiga är att jag kommer vara lite småsjuk på min första födelsedag! Blev förkyld igår och snoren rinner och jag hostar en del! Jag vill ju vara frisk så jag kan leka massor, men får leka så gott jag orkar!


1 kommentar: