söndag, oktober 23, 2011

Ikväll är vi trötta!


Klockan står på 20.22 i skrivande stund och jag funderar över att... gå och lägga mig! Så himla trött efter dagens bravader!

Kl 11 idag var det dags för kalas som sagt och där var det ju fullt ös!

Sen på eftermiddagen var det 50 min babysim och som Wildabus gillade vattnet. Fick testa att simma med simfötter idag och det var ju sååå roligt! Sen "kast med litet barn" var också jätteroligt. Men den där övningen att "simma" i en åtta var pest och pina. Hoppa från kanten var lite halvkul!

Och nu sitter jag då här... Trött som attan! Wildabus sover sen en stund tillbaka och ja jag vill göra likadant. Var dock svårt att somna nu under kvällen- vi tror att det beror på att det varit för många intryck idag! Imorgon får vi med andra ord ta en lugn dag och bara "återhämta oss".

Vad ska ni göra imorgon, dagen innan löning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar