måndag, oktober 24, 2011

Bodypump och knät höll!

Phu! Jag var lite orolig men det gick ju "prima skinka". Och tur var väl det. Ska ju ut på "shoppingturné" imorgon och då måste jag ju kunna gå.. Och just, shoppingturné var väl lite att ta i men vi ska ut och köpa en gallergrind in till köket och så har jag som mål att köpa vinterskor till mig!

Iaf så överlevde mitt knä bodypumpen! Wihoo! Och det är ju lika kul som alltid även om jag ser ut som en valross! Att jag ens funderar över att gå dit med min kroppshydda! Men vad gör man inte? Jag får INTE gå upp mer nu! Har gått upp 1 kg per vecka nu sen knät börja protestera. och tre kg på tre veckor är INTE ok! Så nu är det dags att dra igång träningen ordentligt med eller utan trasigt knä! Jag får ju inte gå upp i vikt egentligen så jag mår piss nu över utvecklingen!

På onsdag är det Sh´bam och jag hoppas verkligen att jag kan vara med! Jag VILL vara med. Gymmet lockar ju inte direkt!

Vad ska ni göra denna vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar