onsdag, oktober 26, 2011

Ut i höstsolen!

Ja nu har vi sovit vår dagsvila! Så nu ska vi bege oss ut i solen och busa av oss. Eller jag kanske inte kan göra så mycket, men Wilda ska få! Så nu ska vi på med galonisarna på W och den rosa höstjackan...

Har fixat i köket nu efter lunch så maken lär bli glad när han kommer hem! Här ute där det inte är avstängt ser det ut som alltid, ett bombnedslag. Wilda har som hon brukar, tömt sina byråer på golvet här lite varstans i huset. Men det tar vi rätt på när hon sover, dumt att göra det nu då det kommer fram lika fort. Plockar gör jag däremot hela tiden men då på prylar hon inte ska bära runt på, typ det som står i de andra rummen! Mina pluggböcker är det allra roligaste att bära runt på. Det är ju kul att de är så intressanta när hennes egna är det mest ointressanta som finns i hennes rum!

och nu kom Busan med sina byxor som jag PRECIS lagt tillbaka i hennes byrå. och nu går hon lös på Pappas kläder som jag vek igår. Det är iof väntat eftersom han inte lade in de i garderoben igår som jag bad honom! :)

Nej på med kläderna var det! För solen vill vi inte missa!

Ha en trevlig eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar