lördag, oktober 29, 2011

Är jag inte för jä**a bra?

Idag tänker jag skriva ett positivt inlägg om mig själv! För som ni redan vet så är jag ju tjock och fet sen tidigare.

Men idag vill jag faktiskt bekänna en sak... Och det är att med kläder på och då rätt kläder så tycker jag faktiskt att jag är vackert gravid! Jag har ju en dunderkula som heter duga och jag har insett att jag kommer ha stor gravidmage så varför inte njuta under tiden?

Jag ska försöka ignorera alla kommentarer om att det snart är dags, om jag verkligen bara väntar en och liknande!

Jag är faktiskt fin när jag är gravid (med kläder på) och hör sen! ;)

3 kommentarer:

  1. Go Maria! Klart folk frågar, de är ju bara nyfikna!
    Det vore tokroligt om du svarade "Va? Jag är inte gravid!" - folk skulle skämmas så mycket! Hehe :D

    SvaraRadera
  2. Helt rätt!! Jag har också fått massa massa kommentarer men nu när jag gått in i v.30 så har dem börjat avta. Kanske min mage växer mycket i början för att sen bli mer som den borde mot slutet.

    SvaraRadera
  3. Ja men, det handlar ju om okunskap. De tror inte att de vet bättre än du - de vet inget alls och fattar inte det. Försök att skratta åt dem och ta det med lite humor - din gravidmage är helt fantastisk!!

    SvaraRadera