måndag, oktober 03, 2011

Gäller att ha minnet med sig!

Annars kan man bli påmind om att det legat på kraftleden och blivit dränkt..

Fick ett sms tidigare idag om att det är en man som hittat min kalender... Och hur 17 har den hamnat där? Jag har ju inte gått där på evigheter... Var ju när jag och M tog en promenad till Åbergs som jag gick där! :)

Det var först alldeles nyss jag funnit en lösning på hur den har hamnat där.. Jag måste ha lagt den på biltaket i fredags när jag skulle till jobbet.. Dvs när jag parkerade W i bilstolen och knäppte fast henne. och så måste jag ha glömt den där.. För det är ju inte så att jag kört med varken bagageluckan öppen eller slängt ut den genom fönstret!

Skulle tippa på att jag måste köpa en ny kalender när jag fått tillbaka min för den går nog inte att rädda efter nattens ösregn. haha. Men kan ju hämta den så jag vet att den inte är på villovägar längre. haha

Smartskaft AB har talat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar