måndag, oktober 24, 2011

Lugna måndag!

Vi har en lugn måndag här hemma. Eller ja, huset ser ut som ett bombnedslag men vi har ingenting inplanerat mer än åka ner till ica. Katterna säger att de vill ha mat! Men just nu hoppas jag på att Lillfia vill sova en stund. Brukar dock inte gå nå bra att sova i sängen på eftermiddagen. Då ska det helst vara vagnen, men sovvagnen har vi ju sålt så hoppas på att hon slocknar snart ändå.

När jag hör att hon somnat är det min tur att "go in action", jag ska vika tvätt och starta en maskin. Ska även ta fram en flyttlåda och packa ner de sista sommarkläderna och de för små kläderna. Sen är ju frågan var vi ska förvara flyttlådan, troligtvis blir det i kistan. :) Bra med gömmor ibland, får se om det går att få ner en flyttlåda där bara.

Ikväll har jag tänkt träna bodypump! Det var ett tag sen nu. Men nu tänker jag trotsa mitt knä. Går jag långsamt så kan jag nu nästan sträcka ut knät.. :) Har jag däremot suttit ner så är det i stort sett låst i ett läge.. men det går långsamt framåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar