lördag, oktober 15, 2011

Underbara barn

Idag åkte vi till Älvsjö på Underbara Barn-mässan.

Vi kom inte iväg den tid vi hade tänkt då Lillfia tog sovmorgon. Både jag och maken vaknade innan henne. Men vi kom iväg så vi var där till 10.

Första stoppet blev på BigBaby där vi spanade in den fantastiska bugaboon. Dvs vagnen jag bara måste HA! :) frågade han som visade oss vagnen hur man höjde suffletten och enligt honom gick det inte. Det slutade med att han fick gå och fråga fn kollega för jag visste att det skulle gå och visst hade jag rätt. :) var smidigt att höja upp den dessutom. När vi stod vid vagnen kom en tjej fram från babysimmet och hälsade och sen stod C med familj där! Hur kul var inte det liksom? Tyvärr var lilla A trött så henne fick vi inte skymten av. :(

Jag gick och myste där men tyvärr gjorde inte min andra hälft det tydligen. Så nästa år åker jag själv med två knoddar! ;) tyckte iaf att det var jättetrevligt.

Såg Vera där och det var längesen vi pratade, men tyvärr såg inte hon mig. Och kusin kom fram och sa hej med.

Vi köpte ingenting men fick lite gratisprodukter och se på massa annat, som tex en rymdfarkost till barnvagn! :)

1 kommentar:

  1. Det va kul att ses! :) Vi såg er två gånger till senare där bland alla barnvagnar! :)

    Vi få träffas någon dag sen så tjejerna kan leka lite! :)

    SvaraRadera