söndag, oktober 30, 2011

Sista söndagen i oktober!

Ytterliggare ett inlägg skrivet från iphone = bara text och inga bilder.

Ligger i sängen och har lite Shiramys samtidigt som det buffar på insidan! En fin söndagkväll med andra ord!

Dagen till ära startade Wilda redan kl 5! Perfekt när man knappt sovit under natten. :) maken gick upp vid 7 och jag fick slumra lite till- tack ÄLSKADE make! Sen under dagen åkte vi runt till gravarna och tände ljus- jag är ju i Leksand nästa helg så vi tog det idag istället! Under eftermiddagen var det babysim och Wilda är såååå duktig. Släpper man henne under vattnet nu så tar hon sig upp för egen maskin! Hon sparkar sig upp till hon är ovanför vattenytan! Min stora fantastiska tjej!

Vi passade även på att boka in oss på nästa termins babysim som då heter "familjeplask och lek 1". Det kommer bli Wildas och pappas kvalitetstid. ;) iaf from mars.

Imorgon är det ny vecka och den börjar med jobb. Farmor ska ta hand om Wilda under tiden- tack snälla farmor! :)
Sen på troligast onsdag åker vi till Leksand. Men vad 17 ska vi hitta på där uppe? :) gå till lekparken självklart. Men sen då? Några förslag?

Nej nu blir det lite Beck på tv och sen är det natti natti!

1 kommentar:

  1. hade jag vart ledig hade de varit roligt om ni ville besöka oss. men de e jag tyvärr inte och lördagen ska jag få gardin hjälp av min mamma och morfars fru. Har inte en enda gardin i huset just nu, vet inte vad vi vill ha riktigt. Så de blir att åka runt och leta efter nått som kan passa i alla fall i vardagsrum och köket.

    SvaraRadera