torsdag, oktober 13, 2011

Don´t try this at home!

och självklart gäller det gårdagens bravader...

Dvs, försök inte vrida knät ur led samtidigt som du trampar snett! Det gör ONT!

Idag såhär dagen efter funkar det bra... Jag kan inte sträcka ut benet och kan heller inte böja det utan det är typ låst i ett läge... Sen har jag en liten svullnad där det brände till (där det kluckade till och jag inte kunde belasta foten). Men skönt att det inte är mer svullet än så! :)

Jag är mest irriterad över att jag inte kan träna! Jag måste hålla igång! Kan ju inte först ha en träningsfri vecka pga fogarna och sen träningsfri vecka pga knät.

Har ju haltat runt här idag men tur i oturen så har Wilda varit extra trött och gnällig och mammig så vi har mest myst hela tiden. Lite jobbigt dock när W ska springa runt bordet och mitt ben är i vägen!

Imorgon är det en annan dag så då får vi se hur rörlig mitt ben är då! :)

1 kommentar:

  1. Du kanske kan simma om du vill hålla igång?

    SvaraRadera