fredag, oktober 07, 2011

Fredag närmar sitt slut!

Och då måste jag ju få säga

GRATTIS BIRGITTA PÅ FÖDELSEDAGEN!

och nu har tankarna börjat rulla... De där tankarna om vad man upplevde för exakt ett år sen. Jag trodde aldrig att bebisen skulle komma- nån form av försvarsmekanism tror jag.. Jag hade räknat med att gå över en vecka men när dagen närmade sitt slut blev jag lite smått deppig. Bebisen ville ju inte komma... Och Daniel sa hela tiden klämkäckt "nu får bebisen stanna inne till 101010".. Och vad rätt han hade! :)

Den åttonde kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde, men nionde oktober- då var vi till ikea och sen knatade vi runt på Barkarby handelsområde för Daniel "skulle sätta igång förlossningen" så bebisen kom lagom till just 101010... Och som jag gick.. Fram och tillbaka, in och ut ur butiker.. Daniel gick fort (eller så var jag bara så trött och slut) att jag inte hann med. haha.

Efter rännandet i butikerna käkade vi på Max och så stannade vi till på ica på hemvägen för att köpa "lördagsgott" och hyrde en film... Filmen var om jag minns rätt senaste filmen om han Focker... Ni vet "släkten är värst" men där de har barn! Jag vet att jag inte tyckte filmen var bra och efter halva lade jag mig ner i soffan för att jag var trött och hade sån grym mensvärk i ryggen. Daniel trodde att jag sov... :)

Men där stoppar vi för idag... för nu hade jag tänkt krypa ner i sängen och nanna kudde och kolla på "Dödligt vapen"..

Natti natti kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar