måndag, oktober 10, 2011

Wilda 1 år!







Det har hänt så mycket under detta fantastiska år! 101010 kl 6.16 kom Wilda till oss! Hon lades upp på bröstet och hon var så fin! När Daniel klippt navelsträngen fick de ta W ifrån mig eftersom de inte fick stopp på min blodförlust och de hängde över magen och tryckte och jobbade för att få kontroll över det hela..


Till slut stoppades blödningen upp och jag fick tillbaka W i famnen och hon var ju så fin- även om hon var blodig...


Hon var 51 cm lång och 3485 g tung- dvs helt PERFEKT!


Nu sitter jag här ett år senare och Wilda är för tillfället i gästrummet och river. Ja idag får hon riva! :) Jag får städa upp efter henne när hon sover- dvs alldeles strax!


Idag ett år senare leker hon på egen hand, springer runt som om hon aldrig har gjort annat.. Idag är hon pigg, glad och... Förkyld! Men det är ju höst så det är ju förklarligt!


Idag ett år senare är jag än mer stolt om det går över min fantastiska flicka!


Idag blir denna underbara flicka ett år!









3 kommentarer:

  1. Hann inte starta datorn igår så.. Grattis i efterskott till fina fina Wilda!!

    SvaraRadera