fredag, oktober 14, 2011

Fredagen är här!

och jag och Wilda har lekt här hemma. Har även försökt städa.. Tror ni att det går med fröken "städa fram"? Bara att hänga en maskin tvätt tog... en timme! Så jag gav ner det projektet ganska snabbt. Ska däremot hänga en ny tvätt när Wilda har somnat. Då ska jag även plocka undan alla leksakerna hon har plockat fram. Jag har redan försökt plocka undan de två ggr idag.. Gick inte med något bra resultat direkt. haha.

Ikväll blir det soffhäng och tv-mys. Kanske tom kan bli en trevlig kväll.. Ja för egen del för nu har jag ÄNTLIGEN köpt hem min skatt och räddare i nöden, dvs losec mups! My love när jag är gravid! Har haft ett par riktigt plågosamma dagar utan min Losec men har glömt köpa när jag varit i centrum och sen har kvällen kommit och då har det varit kört.. Nu gör det ont från halvvägs nere i magen och hela vägen upp!


Imorgon är det lördag och eftersom Klantfia här fortfarande inte kan gå som folk så då blir det ingen zumba. :( Så istället åker vi på Underbara Barn-mässan! Funderar på att vara där ungefär när det öppnar. :) Dumt att sitta hemma och häcka när Wilda ändå vaknar kl 6. :)


Och söndag kanske det blir ett SISTA ettårskalas för lillfröken! Har inte varit nån uppslutning på att svara så vet inte om någon kommer. haha. Men det lär ju visa sig. Vi får ju möjlighet att städa huset iaf!


Vad ska ni göra i helgen?

2 kommentarer:

  1. Jag ska åka till sthlm imorgon em så vi är väl framme lagomt till att krypa upp i soffan en sväng innan de e dags att sova. Sen åker vi och köar på söndag för att va bland de första 1000 in på underbara barn mässan och hoppas på att få en goodiebag. Sen blir de massa shopping på mässan.

    SvaraRadera
  2. Det va så kul på Underbara barn mässan idag, vi ska dit imorgon med! :) Det är smart att vara där när dom öppnar, för det är MYCKET folk sen mitt på dagen. Hoppas vi syns imorgon!

    SvaraRadera