onsdag, oktober 26, 2011

Duktig kicka!

Ikväll har jag tagit tag i det jag skulle göra för läääängesen!

Jag har satt in 2011 års räkningar i pärmar! Det du! Och eftersom det precis varit 25 oktober, dvs månad 10 så är den högen ganska stor. Eller ja jag är inte riktigt klar, har några enstaka som ska in i huspärmen och någon som ska in i Volvo-pärmen, i övrigt är jag klar. Är jag inte lite duktig? Kort sagt jag kommer inte göra om det! Är så smidigt att stoppa in räkningarna varje månad. Faktiskt!

Sen... Har jag mailat iväg bilder på soffan för reklamation. Några sittdynor, typ alla, har släppt i sömmarna. Det tycker INTE jag är ok på en 4 mån gammal soffa. Så nu börjar det jobbiga... Väntan på svar!


Nej nu är det nog natti natti här. Känner att "lillebror" är vaken så ska mysa ner mig i sängen och känna kickarna och samtidigt mysa med Lizzie som dagen till ära hittat till min sida av sängen! I vanliga fall sover hon i Wildas rum!

Natti natti

1 kommentar:

  1. Ååååååååååååååh väntar du en liten kille!!! Vad underbart!! Nu blir ni en riktig kärnfamilj ju!! ;O)

    SvaraRadera