tisdag, oktober 04, 2011

Säsongsstart!

Ja snart är det dags... Sista säsongen av Desperate Housewifes drar igång! Sista säsongen- vad ska man sen hitta på på tisdagarna? Sköta om huset kanske? Haha

Sitter och funderar på om jag ska göra höstens första varm choklad och mysa ner mig i vår jättestora soffa nu när säsongen snart drar igång...

Om inte annat kan jag ju göra det för att jag tycker lite synd om mig själv. Tror att jag fått nån sträckning eller så i axeln- trapezius (eller hur det nu stavas) tror jag att det är som fått sig en knäck! Har försökt massera om det varit nå annat men det gör det hela värre. Sen har jag ju min fotled som gör lite ont med, men det är nästan borta så det är jättebra.. Och slutligen fogarna som blivit sämre... Har haft träningsfria dagar nu men funderar på att köra ett sh´bam imorgon, men vi får se hur kroppen mår...

Något bra då, jag och W tog en liten promenad på dagen så jag har rört på mig litegrann iaf!


en sista sak... Har du nå tips på vad jag ska baka inför Wildas ettårsdag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar