fredag, oktober 07, 2011

Kalasförberedelser!

Så nu är halva huset städat! Wildas rum är jättefint! Men det tog tid..

Vi tar Wildas rum: Jag plockade in nallar och leksaker, hämtade nya leksaker- kommer in i Wildas rum och hon har rivit ur alla leksakerna... Jag plockar ihop allt och lägger där det ska vara (i hennes förvaringsväskor) och går ut för att leta efter fler leksaker.. Jag kommer in och alla leksakerna alt nallarna som finns i bokhyllan.. Och sådär höll vi på.. I kanske 45-60 min...

Förut har vi haft en lekhörna här i vardagsrummet, men nu ska vi försöka ha den i Wildas rum.. så hon har ett riktigt lekrum! :)

Sen har vi fixat vardagsrummet, sovrummet och gästrummet.. Nu är det hallen, köket, tvättstugan och toaletterna kvar! Tur att det inte går nåt på tv så vi får saker och ting i ordning!

Just nu har jag ett litet break då höfterna och höger ljumske skriker av smärta.. AJ AJ AJ! Och jag som har tagit det lugnt den här veckan.. Vilovecka tom men det funkade tydligen inte.. :( Får kanske ringa bm och fråga om tid hos sjukgymnasten ändå.. och lägga om mitt träningsschema.. Ta bort de überroliga danspassen och satsa på spinning istället... Jag väntar även på att Wilda ska somna ordentligt så vi kan börja städandet.


Jo förresten, nu har jag fått höra vad "problemet" är med blogger... Tydligen funkar inte kombinationen blogger och internet explorer riktigt och vill man kunna kommentera eller dylikt så kan man ladda ner Firefox... Tur att jag nu vet om det så slipper jag byta blogg ändå! :) Synd bara att jag inte gillar firefox. Får gå in via safari på telefonen istället!

Ha en kanonhelg! Det ska vi försöka ha!

1 kommentar:

  1. själv älskar jag firefox så de passar mig.
    Gillar även det nya utseendet på bloggen.

    SvaraRadera