lördag, oktober 15, 2011

Kommer bli saknad!

Vi har eventuellt en intressensent på vagnen.. och jag har redan börjat sakna min pärla! Min älskade Emmaljunga, eller ja- Wildas Emmaljunga! Tur att jag har många bilder på den så jag kan titta på den iaf. haha.

och jag vet att den inte är borta förrän man fått pengarna och stängt igen dörren, men nu känner jag verkligen hur fäst jag är vid vagnen!

Men vi har varit och klämt på vår ersättare idag! Synd bara att vi har fått extrautgifter denna månad, annars hade vi kunnat beställa buggan redan denna månad (om emmaljungan försvinner). De har ju dessutom lite rabatt fram till 30 oktober.

När den dagen kommer.. När vi beställt buggan så ska vi även sätta ut britaxen på annons, ska bara göra den i ordning först. Wilda har ju bitit sönder "handtaget"- alltså det där skummet. och tydligen kan man inte köpa nytt sånt.. Men jag har en idé på en lösning, Daniel en annan så blir nog bra till slut! :)

Åh vad jag kommer sakna vår pärla! Men samtidigt hoppas jag ju att den kommer iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar