fredag, oktober 28, 2011

Snyggast i Bålsta

Bjuder inte på en bild för jag är sådär härligt trött med smink under ögonen och ett linne som är missfärgat och dessutom utochin! :)

Och så har jag en plastpåse på huvudet. Ikväll har maken färgat håret på mig! Svider och kliar dock gott i hårbotten så är nog lite känslig just där just nu!

En sak till! Jag har ju mina blå sidenpyjamasbyxor med katter på. Ni från Falutiden, kommer ni ihåg dem? Jag bodde hos B&B när jag fick dem och hade haft de rätt länge när jag flyttade därifrån så de är MINST 10 år gamla! och de håller... och det bästa av allt.. Jag kan ju fortfarande ha dem! Men de börjar bli smått kantstötta då sömmarna börjat släppa och jag har lite målarfärg på de. Hur 17 får man målarfärg på ett par pyjamasbyxor? Jag har iaf lyckats. haha

Så ta fram fantasin och tänk er snyggaste gravida i Sverige ever.. Smått fet, jordens dunderkula framtill, mörkblå pyjamasbyxor med katter som kramar ett hjärta, ett linne som är smått urblekt, utochin och fläckigt, smink som ligger under ögonen och en påse på huvudet.

Ja men visst är det en vacker syn? Njut av den nu denna fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar