fredag, oktober 28, 2011

Åh så kom helgen!

Fredag idag! SKÖNT! Jag är trött. Ingen nyhet iof men ja jag är faktiskt det.. :)

Ikväll blir det lugnt, jag och W har varit och jobbat idag så ikväll ska jag bara slappa och tjocka på mig (behöver ju inte direkt anstränga mig med min dunderkula).

Sen imorgon blir det spinning kl 9 och sen hem och göra sig i ordning. Slänga sig i duschen och på med smink för 11.30 åker jag till Örebro med de däringa systrarna.

och på söndag ska vi nog åka till gravarna, har varit helt inställd på att det var i helgen det var allhelgona men jag är en vecka för tidig! Fast nästa vecka är jag ju inte hemma så då kan vi ha allhelgonahelg en vecka för tidigt.. Och på eftermiddagen är det babysim för vår tjej!


och ja, nästa vecka åker jag och Wildabus till Dalom... Leksand närmare bestämt, inte direkt någon nyhet va? Åker nog redan på onsdag men har först något planerat antingen lördag dag eller fredag kväll. Får se vad Leksand har att erbjuda när det är mörkt, blött och allmänt trist! :)

Vad ska ni göra i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar