lördag, oktober 22, 2011

Less på det här´a

Ja nu orkar jag inte mer...

Jag är så less på mitt förbannade knä! Jag vill kunna sträcka ut benet helt, jag vill kunna gå utan att halta och jag vill inte ha ont! Nu är det slut på dumheter, hör du det dumma vänsterknä?

Det som gör det än värre är... min foglossning! Eftersom jag inte kan gå som folk utan haltar fram så blir det självklart felbelastning och då gör det än ondare! Så nu går jag snart under känns det som om det inte blir bättre! Nu kommer jag knappt ur sängen pga foglossningen.

Nån som kan ge tips på vad jag ska göra för att få mitt knä att samarbeta?

1 kommentar:

  1. Har du kollat upp knäet så att det inte är något allvarligt, eller som går att åtgärda iallafall?
    Har du sånt där bälte som man kan ha under/över magen som stöd för att minska foglossningen? Kan inte säga hur bra de funkar för har lyckligtvis inte haft behov av dem. Men jag tycker absolut att du ska försöka få tid till en sjukgymnast för hjälp, och att du ska kolla upp knät. Better safe than sorry vet du. Var rädd om dig! :)

    Kramar Elin S

    SvaraRadera