onsdag, oktober 12, 2011

Jag är mest bara jättetjock!

Var iväg och tränade ikväll. Det gick ju bra! Ikväll var det iaf Sh´bam med systeryster och var jättekul! Till en början iaf... Snubblade till i början men klumpfot som jag är så är det ju inget konstigt... Efter halva passet ungefär trampar jag snett....

Jag är ju sådär dum så jag sak ju ta ut mig till max när det väl är "konditionslåtar" och så tar jag det lite lugnare när det är "vicka på höfterna"... Vill ju skydda mina fogar det lilla jag kan. :)

Iaf i sista låten är det "I need a hero"- ja ni kan ju tänka er själv att det är fullt ös och fullt ös är något jag gillar så jag tar ut mig till max VARJE gång! Den här gången var inget undantag. Jag och en tjej hade dock trampat på varandra några ggr under passet och så även under denna låt!
Jag råkar trampa på henne (jag missbedömer avståndet) och hela knät vrids till och jag trampar snett. Jag sätter ner foten men foten bär mig inte! Jag hoppar ut på ett ben och sätter mig för att vila och efter ett tag kan jag iaf belasta foten igen.

När vi är på väg ut så får jag kommentaren "jag är imponerad att du orkar köra på fastän du är höggravid".. Nej jag är INTE höggravid, jag är mest bara fet och jättetjock! Har många månader kvar!

Det gör ont i både knä och vrist men jag kan gå.. Puh! Jag har inte tid att vara handikappad! Men nu under kvällen har knät börjat svullna upp så det lär säkert inte bli någon träning på lördag... typiskt!

tur att vi nu kanske har en nödlösning inför lördagen, dvs Underbara Barn-mässan i Älvsjö!
Imorgon kommer vi ta det lugnt, vi ska ner på ettårskontroll för Wildabus... Vikt, längd, kolla ögonen, spruta och säkert mera så efter det kommer vi vara ute på gården lite men blir ingen promenad... Det får vi vänta med till en annan dag!

2 kommentarer:

  1. som jag skrev tidigare på Fl.

    vilka människor det finns.. man slänger inte ur sig såna kommentarer..

    Hoppas knät blir bättre!

    /camamill

    SvaraRadera
  2. Heej..
    Barn mässan? Det lät spännande, varit där förut??

    / Leas faster Ida.

    SvaraRadera