torsdag, oktober 20, 2011

Drömmen om ett barn

Jag blir alltid så berörd av det programmet.

Vad vissa människor måste gå igenom för att få sitt älskade barn! Få det de drömt och längtat efter! Vilken kamp de fått genomgå!

Jag ska aldrig klaga över vårt ma (missed abortion) fler gånger, inte efter att ha sett det programmet.

Jag fäller alltid några tårar per avsnitt och de som berört mig mest är det gotländska paret som adopterade sin lilla flicka och fick ge 490 000 för att få henne i form av ivf och sen själva adoptionen.


Nu har jag en bekant som är precis i ivf-start och deras kamp har varit lång men snart drar det igång och jag önskar de allt lycka till jag kan och jag hoppas verkligen att det lyckas för dem!


När Wilda har sina jobbiga nätter ska jag inte klaga! Jag har ju fått min skatt, relativt smärtfritt. och jag älskar henne så mycket! Hon är mitt allt! Min kärlek!


Min älskade Wilda, älskade W2... Min älskade familj- vad hade jag gjort utan er?

1 kommentar: