onsdag, oktober 05, 2011

Baka baka liten kaka!

Ja idag var vi inne i bakartagen igen... blev chokladmuffins med chokladbitar i.. De var MUMS! Sen blev det "vanliga" muffins med chokladbitar i.. De var inte lika goda (testade nytt recept) men goda var de absolut- dock väääldigt mastiga.. eller så beror det på att jag smakade för mycket av smetarna att jag därför inte är så sugen på sött längre!

Idag har fogarna krånglat så blev ingen promenad.. däremot var vi ner till öppna förskolan så W fick leka av sig lite. Älskar att se henne bland andra barn- hon blir så glad och nyfiken! Jag hoppas fortfarande på att hon ska ändra sina sovtider lite så vi kan åka ner till öppna förskolan lite oftare!

Annars har jag mest försökt plocka efter Lillfia.. hon är ju superduktig på att städa fram allt! :) Jag städar undan och hon städar fram! :) Idag har hon faktiskt städat undan nånting, dvs vår tv-dosa! Så den är BORTA! :)

Och så har jag tvättat tre maskiner tvätt och imorgon ska jag fortsätta med "eländet".. :) Vill få undan tvätten nu.. sen ska maken få äran att städa tvättstugan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar