måndag, december 13, 2010

Nu drar det igång!

Från att ha haft krokodiltårar hela förmiddagen bestämde jag mig för att ta en tur med vagnen! Måste ju försöka få min underbara flicka lite lugn så hon kan få sova lite! På med full mundering, dubbla byxor och massor av kläder och sen gick vi! Wilda somnade som en stock på en gång.

När vi kom hem efter två timmar så självklart vaknar hon direkt. Hann komma hem och klä av mig ytterkläderna innan fanfaren började, Wilda var vaken!

Sen kl 19 var det bodypumppremiär! Eller ja, jag har ju tränat det förut, men inte sen W kom till oss! Och oj vilken skillnad det var, MUSKLER var är ni? Inte på denna kropp iaf! Enda vikter som var samma som när jag var höggravid var uppvärmning, ben och rygg... och då hade jag inte mjölksyra efter halva som jag hade nu.. Helt galet svag! Men det ska det ändras på nu! Kommer få jordens träningsvärk, det är ett som är säkert!


Imorgon ska vi till ackis så då hinner vi inte med nån promenad! Hoppas att lillskrutt kan sova i bilen och även när vi är på sjukhuset! Jag vill ha hjälp! Nu blöder jag ju vid amning och blodfläckar i amningsinläggen! Stackars W som har sån trasig mjölkautomat! Eller jag, nu är ju båda katastrofdåliga.. Snälla låt mig få se ljuset i tunneln!

Ska träna två dagar till den här veckan.. Onsdag eller torsdag och så pilates på söndag! Sen promenader onsdag, torsdag, lördag och söndag! Fredag är det ju skola så då hinner vi inte ut heller! Eller skola blir det om jag har råd att åka vill säga!

Nej nu ska jag bege mig in till sängen! Skrutt har äntligen somnat så ska passa på att få med henne in i sovrummet! Helst sovande. Pappa ligger och sover redan så han blir nog inte glad om det bryter ut en fanfar!

Stackars lilla flicka som har ont i magen! Mammahjärtat blöder, mår inte alls bra när du är så ledsen skruttfia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar