tisdag, december 14, 2010

Amningsmottagningen


Vi for till ackis idag jag och Lillskrutt. Vi skulle till amningsmottagningen för att få lite hjälp på traven. Det var iaf min förhoppning.
När vi kommer in så säger de "ja det ser ju ut som svamp", ja precis samma ord som bvc sa för tre veckor sen! Sen var det inte så mycket mer som hände. De tog en odling och jag fick ett piller utskrivet och en salva.
Pillret jag tog ska jag avvakta och se om det ger nån resultat och om inte ska jag prova salvan om drygt en vecka.. Blir det inte bättre ska jag höra av mig.
Sen fick jag bannor för att jag använder en amningsbh som INTE är gjord av bomull... Så de tyckte att jag ska gå och lufta istället... Jo jo, det går ju säkert bra med mina monstertuttar! :) Men jag har kommit på ett knep jag kan använda mig av, klippa sönder lite örngott så de passar mina bhar... De poängterade att det var viktigt att ha bomull närmast kroppen så då borde ju det fungera...
Stackars stackars lillfia som är så förkyld. Jag lider med henne! Nu får hon bli frisk! Vi ska kurera oss (läs Wilda) den här veckan så man får en frisk jul!
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Starkt av dig som kämpar! Verkligen!
    Hoppas piller och salva hjälper nu.
    Kram!

    SvaraRadera