onsdag, december 15, 2010

Dag 26 – Mina rädslor

Ja du, detta blir klurigt!

Någonting jag är rädd för är att tappa kontrollen! Jag vill gärna ha saker och ting inrutat! Jag vill ha kontroll och känna mig trygg!

och nu sen Wilda kom så är jag rädd för att mista henne, rädd för att något ska hända henne! Hon är mitt allt och jag känner det alltmer! Nu blir jag lite svartsjuk när andra håller min tjej! Min, bara min! Ja Daniels också, och ja bara till låns!

Sen på äldre dagar har jag blivit lite känslig för höjder, blir skakis men gör det ändå!

och igår började en ny rädsla, hur ska jag och Daniel överleva våren? När han är sjukskriven och jag mammaledig!

3 kommentarer:

  1. Överlever gör ni nog alla gånger, det kanske inte blir så fett men det kommer nog något nyttigt ur den här erfarenheten också. :)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg
    att du skriver att du är föräldraledig.

    Du kan ha rätt till en försäkring som ökar pensionsinbetalningen under föräldraledigheten om du är privat arbetare. Du måste också jobba på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: www.afaforsakring.se/foraldraforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Viktor
    AFA Försäkring

    SvaraRadera
  3. Hihi, jag har väntat lite på det :)
    Jag tror ALLA mammor känner sig svartsjuka när andra håller ens unge. Jag VET redan nu, utan unge, att jag kommer göra det. Och då brukar jag aldrig vara svartsjuk...
    Klarar er gör ni ju ALLTID. Sist blev det väl inte så illa som du befarade?

    SvaraRadera