tisdag, december 07, 2010

Föräldraträff!

Idag hade vi första träffen som FÖRÄLDRAR med gänget från föräldrautbildningen! Det var jätteroligt att se vad alla fått och hur de upplever livet som familj!

Det visade sig av de som var där, några saknades, att vår Wilda var den som var yngst i skaran. Men däremot var hon väldigt mycket större än alla andra. Både jag och Daniel reagerade över att alla bebisarna var så små i jämförelse med Wilda! Det måste bara betyda en sak, att mamma har bra mat!

Nästa träff är i januari någon gång, kommer komma en kallelse på posten! Sen har jag även anmält mig till spädbarnsmassage! Fem träffar med start i januari! Kommer ha lite att göra efter årsskiftet, det gillar vi!


Imorgon nalkas efterkontrollen! Hoppas på att få klarhet i min mensvärk och varför det gjort ont när jag tränat. Min spontana tanke är väl att jag började träna för tidigt! Var på gymmet när Wilda var tre veckor! Efter spinningpasset har jag bara nöjt mig med promenader då det inte kändes riktigt bra på flera dagar efteråt. Så vill få klartecken om jag får börja träna nu! För i såna fall blir det två dagar i veckan till en början, så att vi ser att det funkar! Sen utöka! :)

1 kommentar:

  1. Vendela ser också alltid stor ut. Tycker alla andra bebisar ser så näpna ut och hon är mest två stora (och goa) kinder. Vi får se till att få till en promenad när jag är tillbaka så får dom varsin lika stor kompis. :)

    SvaraRadera