onsdag, december 08, 2010

Dag 20 – Den här månaden

December månad.. Ja det är väl årets mest stressade månad iom julen!

Vårt december började med mannens födelsedag. Den firades med tårta och presenter! Ett presentkort och Solsidan-boxen fick han från mig och Wilda.

Sedan har vi varit ute på julshopping och nu är julklapparna klara för min och Wildas del. Nu får Daniel fixa sina! Jag har iaf önskat mig min julklapp! En rosa 28" damcykel från Sportex för 2999 kr. Den vill jag verkligen ha, den var ju såååå snygg! Så de få som har planerat att ge mig en julklapp, snälla gå ihop och skramla till min rosa cykel! Eller ge mig ett bidrag! :)

Annars då. Ja julen närmar sig och julen kommer att firas här hemma hos oss. vi kommer allihopa köpa lite var så det inte blir så dyrt! :)

Men först så åker vi till Leksand på lördag. Blir ett snabbt stopp i Borlänge för att hälsa på lillasyster Sandra... På söndag åker vi hem igen och då blir det nog en tripp in till fam T!

Lillebror Grisen fyller år en vecka före julafton! Han blir 25. Gammal man numera. Kanske dags att ge honom gubbhatt och käpp så han orkar med att bli äldre! :) Julklapparna han ska få är iaf klockrena! :)

Sen blir det ju nyår med och det kommer att firas hos Johan och Evelina! :) Blir nog trevligt, men jag och Wilda blir nog inte så långrandiga. Får se om vi går hem före eller efter tolvslaget!

Snart 2011. Vad har 2011 att erbjuda? några förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar