söndag, december 26, 2010

Julen är över!

och idag är ingen bra dag! Så hela eftermiddagen och kvällen har jag varit instängd i sovrummet! Funderar på att sova i gästsängen eller soffan, men har inte bestämt mig! Det visar sig senare!

Annars då, ja ångest beskriver mina känslor bäst! Mina glasögon gick sönder på julafton så jag börjar bli en aning grusig i ögonen efter att ha haft linserna i sen julaftons morgon! Och känner jag synsam rätt så går de inte att laga! När de gick sönder i våras så sade de att skalmen de fick tag på var den sista då de slutat att produceras! Känns fint att behöva slänga ut massor med pengar på nya glasögon, och pengar är något vi har först när Daniel jobbat en månad, dvs maj? Och ha i linserna dygnet runt fram till dess lockar inte! Men kan inte gå utan heller om Wilda vaknar på natten!

Idag är ingen bra dag, idag är jag bara såå ledsen, förbannad, frustrerad och känner massa ångest!

1 kommentar:

  1. Malin Ö (Malinski79 från Fl)27 december, 2010 21:44

    En litet tips till dig om du måste köpa nya glasögon..åk till enköping till Specsavers, de har superfina glasögon till bra pris..Köpte själv 2 par där för 1500kr =)

    SvaraRadera