tisdag, december 28, 2010

Dags för flaska?


Nog dags för mig att känna mig besegrad! Är nog dags för att ersätta kvällarna med flaskan! Jag räcker helt enkelt inte till. Wilda blev för två veckor sen jätteledsen och har varit det från 19 och framåt VARJE kväll och somnat av utmattning.
Igår tog jag fram pumpen, det kom ut några enstaka droppar! sen handmjölkade jag och då blev det sammanlagt 20 ml... Wilda hängde även i bröstet och snuttade men hon var alldeles jätteförtvivlad ändå. Kl 2 inatt tog jag fram näst sista påsen med fryst mjölk och tinade. var inte jättemycket, men tillräckligt för att få henne glad och somnade strax därefter!
Sen har hon ju inte gått upp speciellt i vikt heller och de valkar hon hade förut är ett minne blott! Så imorgon ska jag höra med bvc vad de tycker, när vi ska dit för första sprutan, dvs tremånaders-vaccineringen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar