onsdag, december 15, 2010

Make i paket!

Jajemän, korpen är farligt! Iaf om man heter Daniel i förnamn!

Han fick ett felskär med skridskorna och vips så blev det några månaders sjukskrivning! Han åkte ambulans in till St. Görans sjukhus! Jag och Wilda kom in i efterhand, med hjälp av Sara! Självklart hade mannen med sig mina nycklar så jag behövde en chaufför!

Det visade ju sig att det var goda nyheter! Det var bara tjocka benet i smalbenet som gått av, ganska högt upp och ledbandet är söndertrasat... Jag frågade om det var så goda nyheter, men tydligen hade de misstänkt att båda benen hade gått av i smalbenet...

Det negativa är att fotleden är så svullen att det inte kan bli operation ännu utan får avvakta några dagar.. Så operation kan bli först i slutet av denna vecka eller i början av nästa! Sen väntas några månaders sjukskrivning!

Det kommer bli en tuff vinter, både ekonomiskt och här hemma! Jag kommer må dåligt för att jag inte kan lämna Wilda en timme ens så träningen kommer bli lidande. Sen tycker jag inte om att få en massa krav på mig, dvs hela hushållet faller på mig! och oron över pengarna! MEN vi är starka och alltid finns det både en och annan utväg!

Nu blir det iaf en väldigt soffsittande tid för mannen! och jag kommer inte kunna börja jobba i januari då han inte kan ta hand om Wilda!

Ha det king! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar