lördag, december 18, 2010

Dag 30 - Ett sista ögonblick!

Just idag tänker jag ta den där kvällen då Petter Rönnqvist spelade sin första match i Leksandströja, självklart var det djurgården de mötte!

Djurgården vann över Leksand och kvällen hade tillbringats på Lucky House, som många andra lördagar! Efter lucky gick jag och Sara hem till henne och när vi kommer in på Sveavägen ser vi att det lyser hemma hos Mia och Jardan så vi går dit. Där visar det sig att det är lite hockeyfest. Hemma där satt bl. a. Tobbe Holm, Petter Rönnqvist, Tomas Forslund och några till! Jag och Sara kommer som sagt in och när vi är inne tar jag av mig jackan. Då blir det liv i luckan vill jag lova! Varför? jo jag har min djurgårdströja på mig! Det var INTE poppis! Jag höll på att bli utslängd! Sen när alla går hem går även vi och då kommer Petter fram och viskar i mitt öra att han är djurgårdare i hjärtat och att han blev glad att dif vann! Sen tillade han att han gillade att jag gick runt med min tröja oavsett om jag var hos leksandspelare eller var jag var! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar