onsdag, december 08, 2010

Efterkontroll!

Ja så var det dags för besiktning av underredet!

Det var trevligt att träffa min bm igen, hon är så mysig! Henne ska jag ha nästa gång om det skulle bli en nr 2! Först kollade de blodtryck, hb och vikt. Mitt hb hade nu ökat till 112 så jag är nöjd. Det är ju skitbra! Iaf om man jämför med när vi åkte från bb! Vikten är ju allt annat än bra, men det ska jag ju ta tag i nu, eller har smygbörjat! Hoppas på att lyckas till jul men börjar se mörkt ut. Får se vad resultatet visar iaf.

Sen pratade vi lite om förlossningen och lite om Wilda, min fantastiska flicka! Sedan pratade vi lite allmänt om hur graviditeten var och hur jag lever idag. Jag fick lite bakläxa över hur många järn i elden jag har! Ja det är lite mycket, men samtidigt har jag svårt att bara vara! Sen att jag redan börjat med spinning var också imponerande för det FÅR man inte ännu. Hon sa att jag bör vänta till efter nyår till nästa spinningpass! Vi kom iaf överens om att pilates är bra träning nu för att få upp bäckenmuskulaturen!

Sen gjorde hon en undersökning och där var det inga anmärkningar, allt såg jättebra! TACK för det!

Så nu är det bara att tuta och köra, för nu ska kilona bort och konditionen upp! Nu kör vi!

1 kommentar:

  1. Ja nu tutar vi och kör!! Bort bort bort med alla dumma kilon!!!

    SvaraRadera