söndag, december 05, 2010

Dag 16 – Min första kyss

Oj oj oj, nu måste man ju öppna upp minnesbanken!

Den allra första kyssen kan jag nog inte riktigt minnas vilken det är för det måste ha varit under "ryska posten" hemma hos Lelle, där vi alltid lekte just ryska posten... Den som skulle välja stod alltid i hans klädkammare och resten i sovrummet! Men tar den som jag minns och brukar klassa som "min första kyss"..

Året var 1994 och årstiden sommar, med andra ord var det uppe hos Börje och Birgit i skogen, eftersom vi bodde där hela sommaren!

Det var nere i Bagarstugan och jag var "ihop" med Rickie. HAHA. Vi hade "planerat" vad vi skulle göra nere i Bagarstugan. Det var väldigt oromantiskt, han kom in i Bagarstugan -gjorde det han skulle- och gick igen! Vad kan man kräva av en 10- och en 12-åring?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar