fredag, december 03, 2010

årets julklappsköp!

Jag har hittat en jättebra julklapp till mannen i huset! jag vill sååå gärna berätta för alla för jag vill själv ha det! Kanske kan få nåt liknande i present i sommar! :) Så klickade hem det nu ikväll så nu hoppas jag bara att det kommer innan julafton!

Sen har jag även köpt julklapp till Sara, Grisen och Elin. Saras och Elins julklappar är också nåt jag vill ha själv!

Sen lillebrors är bara såå kul för att vara honom! Sara och Elin tycker att det är klockrent det jag köpt så jag hoppas han tycker det med.

I år satsar jag på julklappar som jag själv vill ha, har hört att det ska vara de bästa gåvorna! :)

Snart är det jul och jag har två julklappar kvar att köpa! :)

1 kommentar:

  1. Tack för tipset!

    Vet att jag kollade in här när jag var nygravid, när jag sen fick missfall orkade jag inte läsa om bebisar öht..

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera