tisdag, november 02, 2010

Stor tjej här hemma!

Bilden nedan visar min älskade W när pappa badade henne! Hon älskar att bada, men hatar att bli upplyft, då bryter gallskriket ut och tar en stund att trösta henne!


W växer på sig nå oerhört... Vi var till bvc idag för att väga och mäta. Jag kände mig inte alls orolig då jag fuskat och kollat på vår våg som visat en stabil ökning.


När hon kom till oss var hon:

51 cm lång
3485 g tung
34.5 cm i huvudomfång



Idag var hon

55 cm lång
4460 g tung
37.5 cm i huvudomfång!

Det är ganska mycket faktiskt! Helt otroligt på 23 dagar!

Håller även på att börja plocka undan kläderna i stl 50. De börjar bli korta i ben och armar och trånga över kroppen, ska tvätta de få kläderna vi har innan de läggs undan. Vissa 56-plagg är tom trånga. Börjar fundera på om jag ska börja tvätta upp alla kläder i stl 62. De känns inte så jättelångt borta till att kunna använda!


Nu ligger Lillstrumpa i sängen med pappsen och sina IOR-tofflor. Hon är verkligen jättesöt i dem!
Älskar min Lillstrumpa över allt annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar