fredag, november 12, 2010

Mera skola!

Idag åkte jag och Wilda till skolan! Går ju hur bra som helst att ha med henne i skolan...

Första lektionen var maskinelement, där känner jag mig helt lost så det ska jag lägga mitt fokus på! Måste även låna Patricks formelsamling så jag kan kopiera den! Jag kommer inte ihåg nånting och alla dessa bokstäver som står för något, det gör mig bara än mer förvirrad! och att koppla vad alla bokstäver betyder.. LOST står det i min panna vill jag lova.

Under tiden jag satt på maskinelementen så hade Elin hand om Wilda. Tydligen kommer de väldigt bra överens så det känns bra! Där känner jag mig trygg!

Sen var det dags för hållfasthet och där känner jag igen mig! Så himla skönt att faktiskt hänga med litegrann, för det har jag inte gjort förut! Nånting måste faktiskt ha fastnat! KORS! Det tog bara två år! Oj oj oj!

Självklart krävs det mycket plugg och det ska jag försöka mig på. Får passa på när Daniel har tid att ta hand om WT. Nu ska jag klara det hela!

Det är min tur nu! Sen när hållf2:an är klar kan jag göra hållf1:an. Ja jag gör lite bakvänd ordning, men det är så jag funkar... Lite bakvänt! haha. Har ju funkat ganska bra hittills. Klarade ingenjörstrean före ettan och tvåan... Klarade algebran före kalkyle och grundmatten. HAHA.

Nej nu är det sent och jag är trött! Natti natti på er vänner!

1 kommentar:

  1. Din lilla Wilda har världens coolaste födelsedatum! Min Alice kom 6e okt, tyvärr kunde jag inte knipa i 4 dagar. ;)

    SvaraRadera