lördag, november 13, 2010

och så kom..

.. mensen!

Jag är ju måttligt glad! Hade ju hoppats på att det skulle dröja en aningens längre tid, men inte Maria Tömmervold. Glöm det!

Alla säger ju att amningen gör så att mensen håller sig borta, men självklart gäller det inte alla.. Men kunde det inte ha dröjt lite längre tid? Avslaget försvann i onsdags så torsdag och fredag var jag fri innan det här hoppade igång! Ja jag är bitter...

Men det förklarar ju varför jag är i sån obalans när det gäller humöret! Förbannad i massor, sen ledsen och sen glad en stund innan det börjar om igen! Så har det varit de sista dagarna. och att det ser ut som en svinstia här hemma gör det inte bättre om man säger så...

Men imorgon tänkte jag fly fältet med Wilda! :) En stund iaf. Efter att Wilda gett sin fars dagspresent och innan vi ska ut och äta!

2 kommentarer:

  1. Hur kan du veta att det är mens och inte lite mer avslag bara? :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad trist. =( Min är borta fortfarande men jag har fortfarande lite flytningar som jag gärna vill ska försvinna. =P

    SvaraRadera