fredag, november 26, 2010

Nu är det dags...

... att bege sig iväg. Först ska vi på begravning i Kungsängen. Älskade "morbror" Kaleb har somnat in! Wilda har fått en ny svartvit klänning som passar alldeles ypperligt till det här tillfället! Jag köpte en tunika då jag inte har några kläder som jag kommer i. Alla svarta är ju något för små eller för somriga, då jag bara gått på begravning på sommaren på sistone!

Sen åker vi! Till Dalarna... Here we come! Jag och Wilda ska ut på äventyr! Eller ja, äventyr blir det ju inte, vi ska ju till pappa! Måste komma ihåg öronpropparna! Ja och vad har helgen att erbjuda? Jo julmarknad! Sen hoppas jag på att träffa några man känner!

Nej packa det sista och sen toabesök. Därefter ner och tanka och möta upp pappa!

Tjing tjing, ha det king! Nu är det helg!

1 kommentar:

  1. Önskar dig en superfin helg! Och jag skall ta ditt smoothietips på morgonen! :O)

    SvaraRadera