söndag, november 14, 2010

Fars Dag!

Idag har vi firat Fars Dag, dvs Daniels dag, Wildas pappas dag!

Wilda har beställt hem en bok Daniel vill ha. Så nu hoppas vi på att han vill läsa boken med! och inte ha som nåt uppslagsverk, dvs kolla på bilderna! haha.

Detta var i morse, Daniel och Wilda gick upp och jag fick sova 1.5 timme till, innan det var matdags! Ganska mysigt faktiskt när han kommer "det är matdags"... Det är ju faktiskt bara jag som kan lösa matbestyren!

Senare åkte jag och Wilda till Jakobsberg och shoppade lite och träffade moster/syster Sara. Vi bytte ut en dress Wilda fått av min pappa. Wilda har även fått en likadan av pappa Daniels moster så vi tänkte byta till större storlek men visade sig att den bara gick till 62. Så då blev det massa annat smått och gott!

Därefter gick vi till Din Sko och vips så var jag ett par stövlar rikare.. Jättefina och jättesköna.

Sen var vi väl förtjänta av en fika och så åkte vi till babyland. Skulle in och dra lite i deras edge-vagn för att se om deras handtag var lika kasst som vårt, dvs se om det ska vara så. Självklart hade de ingen edge inne så jag tog in mitt chassi och vips så stod vi och fyllde i lapp om att den ska in på lagning och att det går på garanti. Fick en lånevagn att ha så länge och tur är väl det. Blir lite jobbigt annars!

Sen ikväll har vi varit ute och ätit, bara för att det är FARS DAG! Så Daniel blev faktiskt firad.. Hoppas att han är lite nöjd iaf! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar