onsdag, november 10, 2010

Vi for till Eskilstuna


Idag styrde vi volvon till Eskilstuna! Finaste Wilda genomförde "sin" första skoldag på dagen en månad efter att hon tittade ut! En månad sen, helt underbart ju!
Skolan då, träffade lite klasskompisar och träffade även Elins klasskompisar! Trevligt var det att träffa alla iaf! Både gamla som nya. Lektionen var däremot ingen höjdare då jag fattade lika lite som förra gången jag läste kursen. haha. Nej så illa är det inte, mycket var bekant men jag skulle verkligen inte klara av det på egen hand!
Sen var det ju det här med vintern. Snön har ju kommit! Alltså jag gillar snö och vinter, men jag gillar inte när det är slask! Fy 17! Nej nu får det komma mer snö och minusgrader! Då blir det en bra vinter!
Psst, idag blir Wilda en månad!

3 kommentarer:

  1. Grattis Wilda! :)
    Som blir så pass mycket mer lik sin far för varje dag som går att till och med jag ser det (brukar inte se sådant, nej!)!

    SvaraRadera
  2. Grattis till Wilda!

    jösses är du så duktig och börjar med skolprojekt förresten? att du orkar! jag tycker det är så skönt att bara vara nu när man faktiskt får! :)
    glöm inte att njuta av tiden nu, det går ju så fort så det är inte klokt!

    kramkram

    SvaraRadera
  3. Grattis till en månad!! =)

    Tiden går verkligen fort om exakt 2 veckor blir Isak månader! Galet.
    Vad söt Wilda är!

    SvaraRadera