söndag, november 21, 2010

Wilda sex veckor!


Tiden bara springer iväg och just idag är Lillstrumpa sex veckor! Hon växer och är jättestor. Större ska hon bli så jag vet inte var det ska sluta! Vi insåg idag att hon börjar ju bli en rejäl bit, ingen liten skrutta längre!

och det är en bestämd dam som kommit till världen, allra tydligast ser man det när vi vill att hon ska träna nacken. Ligger hon på golvet eller sängen på magen så ja, då kör hon upp rumpan i vädret, sparkar med benen och gallskriker! Får hon däremot ligga på mitt eller Daniels bröst, ja då tar hon i för kung och fosterland tills huvudet åker från sida till sida, dvs när hon inte orkar längre.

Sen har vi ju favoritposen när hon är hos pappa, dvs bilden ovanför. Glöm att Wilda ska ligga och mysa, nej här ska man sitta upp! försöker man lägga henne ner, ja då börjar fanfaren och ett som är säkert, hon har starka lungor och en stark stämma! Inget fel där inte! Går bättre att mysa hos mamma, det luktar ju MAT!



Sen har vi ju en mammakropp som ska återhämtas! Mina ränder har ju tyvärr blivit fler, dock inte på magen. Vågen gick sönder för två helger sen så vikten har jag inte koll på, men räcker ju att se bilder att det inte är okej att se ut som jag gör! Nej nu imorgon har jag bokat in första spinningpasset. Så nu kör vi för en mer slimmad Maria!

2 kommentarer:

  1. Åh Grattis till 6 veckor Wilda! =D

    SvaraRadera
  2. vilken söt hello kitty-tröja din tjej har! tror vi har något liknande som är i storlek större, den blir nog fin om någon månad eller två.. :)

    lägger till dig under mina länkar nu förresten. :)

    SvaraRadera