tisdag, november 09, 2010

Så drar allvaret igång!

Imorgon tar jag och Wilda svärfars v70 och åker till Eskilstuna!

Nu ska det pluggas hållfasthet och maskinelement! Nu vill jag göra tentan till kursen! Har inte hoppat på den ännu eftersom jag har hållf1:an kvar. Ligger ju alltid på gränsen så kan hoppa på tvåan så länge. Jag brukar ju vara duktig att klara de svårare kurserna före grundkurserna! Hur man nu lyckas med det!

Så vad händer annars? Ja inte mycket. Hade tänkt åka och träna idag men Daniel fick inte loss sommardäcken så blev för sent när han väl var klar med däckbytet! Så får försöka orka med det imorgon istället. Vill ju dra igång ordentligt gärna igår!

Sen har jag två samtal att ringa, 1 sophämtningen och 2 mvc för att boka tid för efterkontroll! Sen skicka iväg försäkringspapprena för Himler.

Får se när mitt minne hänger med igen och jag lyckas slutföra något jag påbörjat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar