måndag, november 08, 2010

Tips och tricks..

Det har trillat in en del tips nu angående röda bebisrumpor! TACK för dem!

Jag är inte expert men provar mig fram för att hitta vad som passar bäst på Lillstrumpas rumpa. Nu kör vi på maximal luftning, dvs det mina plastfrottéer klarar av. Har inte jättemånga och hon är en riktig frikissare, men idag blev det två timmars luftning. Nu är plastfrottéerna i tvättmaskinen, har räknat med att de är torra imorgon förmiddag så då kan vi hoppa på tåget igen. Ska kolla om jag har någon fler men tror inte det.. Tyvärr. Eller jo, kan ju ta den som ligger i vagnen.

Har tagit del av de tips jag fått och ska använda mig av dem.. Men vill inte prova en sort ena dagen och sen en annan andra, för då hinner man ju inte riktigt se resultat.

Viktigast är ju faktiskt att Lillstrumpa inte lider av det och hittills verkar hon inte må dåligt av sin röda rumpa. Min älsklingsflicka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar