fredag, november 05, 2010

De enorma!!

Ja äntligen fick jag tag på amnings-bhar! ÄNTLIGEN! och i rätt storlek!

Var in på stinsen igår och frågade om den jag beställt kommit, men visade sig att de är slut på huvudlagret och att de väntar på att fabriken ska sy upp nya. Men tjejen i butiken letade i systemet och hittade att täby hade två bh:ar i stl 75H. Hon ringde dit och de lade undan dem...

Idag åkte jag, Wilda och Sara till Täby... När vi kommer fram känner jag att det är nåt som inte stämmer och mycket riktigt, jag läcker mjölk. Tröjan hade en stooor fläck...

Iaf gick vi upp till change och jag fick prova min 75H... den satt som den skulle så var bara att gå till kassan och betala... så nu har jag 2 i stl 75H som jag kan ha dagtid och en i 80G jag kan ha på nätterna...

Det går åt rätt håll nu när jag kan ha 75 runt igen... köpte 80 runt i maj... nu ska bara resten bort... 4.5 kg kvar i dagsläget... sen ca 10 utöver det! undra vilken bh-bokstav jag landar på sen när jag slutat agera mjölkautomat? :)

1 kommentar:

  1. Vad spännande detta är på något vis! Du gör sådana enorma framsteg att det är sjukt! :)

    SvaraRadera