måndag, november 29, 2010

Dag 11 – Mina syskon

Jag hoppar lite i ordningen. Idag är vi på dag 11. Gårdagens dag får jag ta när kameran kommit fram, dvs ta ett kort på "outfiten". Jag som är så toksnygg! och igår tog jag bara kort på systers krockade bil så därför får den dagen vänta lite.

Ja mina syskon då!

Sara - 28 år, jobbar som personlig assistent i Järfälla. Det är en i regel go och glad tjej, men det kan svänga snabbt. I vissa fall räcker det att säga flaska och hornen har växt ut och stämbanden testat sina gränser. tipset är då att avvakta tills hon hör av sig, ibland går det nån timme- ibland går det flera dagar!

Daniel - 25 år (fyller 17/12), jobbar som barnskötare i Leksand. Han är väldigt poppis bland dagisbarnen och även föräldrarna, speciellt mammorna har ett gott öga till denna lillebror! Han är en fotbollstönt uti fingerspetsarna! Allt kretsar kring fotbollen! Helgerna slinker det gärna in både en och flera öl i munnen! Hans skick dagen efter talas inte om här!

Elin - 20 år, student i Eskilstuna! Just nu är hon lite av min "räddare i nöden", fixar de program jag behöver till datorn osv. Annars partyglad tjej som lever livet, vilket man absolut ska göra när man är 20 år och dessutom lever studentliv.

Sandra - 13 år (fyller 1/12), boendes hos sin faster i Borlänge. Denna tjej är långt ifrån 13 till utseende och sätt, snarare 15-16. Var tog barndomen vägen? Saknar denna tjej och skulle önska mera kontakt!

1 kommentar: