måndag, november 22, 2010

Spinningpremiär

Idag blev det nypremiär av spinningen.

Min plan var att ta det lugnt, låta kroppen känna efter vilken nivå jag orkar med och känna efter hur jag mår när jag tränar just spinningen. Planen var väldigt god, den gick dock inget vidare!

Det var såååå roligt så jag tog i för kung och fosterland! Eller uppvärmningen var lugn och fin likaså en låt i andra blocket då det inte var jätteskönt att sitta ner i flertalet minuter. Men de andra tio låtarna. OJ OJ OJ vad kul jag hade.

Jag längtar redan till nästa pass.

Mina ben var som spaghetti direkt efter passet. Som jag har saknat den känslan! Men jag måste då säga att flåset var överraskande gott. Det trodde jag inte. Jag behöver träna lite mage för att hålla upp ryggen ordentligt, eller så var det kanske lite slött på den fronten idag då jag tränade mage igår...

Nu är jag snart på banan igen. :)

1 kommentar:

  1. Ja vissa storlekar är konstiga. =) Får ta och leta fram hans 62 kläder nu. =)

    Duktigt av dig, själv kör jag igång efter nyår. Är ju så mycket gott över jul och nyår hihi...

    =D

    SvaraRadera