måndag, november 29, 2010

Min lillskrutt!

Hon är ju för underbar. följer med på äventyr utan större protester! Bara det att inte gnälla alltför mycket igår när det gick fyra timmar mellan måltiderna, då vi fick åka förbi Sara och se på den vackra renaulten. Hon gnällde lite efter långshyttan men efter att ha fått nappen i munnen så var det inte ett ljud!


Idag har det däremot varit väldigt mycket tårar, men såklart finns det en orsak. Hon har varit en bajsfia idag så har kanske varit lite magknip. Men även om det är lite tårar så är hon väldigt glad mellan varven. Nu har hon fått tinad mjölk så jag kunde pumpa ur mina egna resurser! Så nu sover hon här i mitt knä!


På onsdag ska hon få fira sin fars födelsedag! Vi har varit och köpt present till honom från hans mamma. Våra presenter finns redan i huset, de ska bara slås in så är det klart. Ska köpa presentpapper imorgon!


Apropå imorgon, vi ska ha en riktig mysdag! Wilda har varit ute och flängt så mycket sista dagarna så nu ska vi ta en lugn och mysig hemmadag bortsett från läkarkontrollen imorgon kl 11.00. Lillskrutt ska på tvåmånaderskontrollen! Men efter det ska vi bara mysa och inte göra många knop tillsammans! Är det inte så kallt ska vi ta en tur med vagnen, annars blir det inomhusdag! Vi har ju våra rutiner hon och jag och eftersom vi inte använt oss av de sen i onsdags är det dags nu att ta sig i kragen.


Älskar denna underbara Wilda! Hon är mitt allt!

2 kommentarer:

  1. Tvåmånaderskoll? Nog för att jag vet att än har det inte riktigt gått två månader men jeees... Vart fan tar tiden vägen?!?!

    SvaraRadera
  2. Men snälla världen vad hon är lik Daniel!!

    SvaraRadera