söndag, oktober 31, 2010

Första gympasset!

Idag var det dags för första gympasset sen Wilda kom! Avslaget är inte över och det har bara gått tre veckor så någon efterkontroll har inte gjorts, men jag frågade på föräldrautbildningen om det var ok att typ köra axlar och armar innan efterkontrollen varit och det kunde hon inte se som något problem, snarare tvärtom! Bm tyckte att det tom. kunde vara bra att träna just armar och axlar för att inte bli överansträngd när man går och bär hela dagarna nu på en bebis som bara blir tyngre och tyngre och större och större! Så det har jag anammat! Ska träna 2-3 dagar i veckan såhär i början och sen öka det allt eftersom om jag har tid vill säga!

Bilden är tagen idag, när Wilda blev tre veckor! Tog även fram måttbandet och det visade roliga siffror, då jag blivit 3.5 cm smalare i midjan och 5 cm där jag är som störst, typ mitten på de synliga bristningarna på bilden. Vågen visar däremot mindre roliga siffror, -0.2 kg på en vecka... jag har ca 5-10 cm kvar där jag är som störst och 0.5 cm i midjan till "start"... dvs när wilda blev till.

Träningen gick iaf väldigt bra, tränade i 60 min varav 20 min snabb gång...

Imorgon börjar jag ordentligt med att komma i form! då är det slut på godis och annat onyttigt, med daglig motion på schemat!!

1 kommentar: