måndag, oktober 25, 2010

En tripp till Stinsen

Idag var det lönemåndag! Jag hade bestämt att möta upp Sara och R i Stinsen så tog med min lilla familj och åkte dit!

Vi skulle kolla amnings-bh, amningslinnen och regnkläder. Amnings-bh fick jag till slut beställa. Har ju 80G på mig nu men den är så stor runt om så fick beställa en i 75H. Alltså, kollar man på storleken så är jag ju verkligen DOLLY! Helt galet och nu har svullnaden dessutom gått ner...

Regnkläder hittade vi däremot utan problem. Jag fick ta en storlek större så jag får plats med en tjockare tröja under. Sen vill jag självklart få plats med mina tuttar i jackan och magen är ju större än den "brukar"... Så en storlek större fick det bli. Vi kommer vara så fina när vi är ute med våra regnkläder då jag köpte rosa och Daniel blå!

Blev även två amningslinnen, ett vitt och ett svart! De var i stl M! MIN storlek! Nu behöver jag inte ha Large längre. Helt underbart!

Vi köpte även lite kläder till Wilda och två nya nappar så vi har om vi tappar bort den enda vi har, den andra försvann i helgen. Köpte även stoooort paket med blöjor så nu kan hon kräma på den lilla damen! Blev även lite annat smått och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar